Buitenlandse reis: Krakau!

Internationaal
23 apr. 2017 22:00 - 29 apr. 2017 07:00
Krakau, Polen

De reisbekendmakingsborrel is geweest. Voor iedereen die het gemist heeft, we gaan dit jaar naar Krakau! Van 23 tot en met 29 april gaan wij op pad. Het belooft een mooie reis te worden met een combinatie van activiteiten en de nodige biertjes. Het exacte programma van de reis wordt later bekend gemaakt.

Heb je altijd al een kijkje willen nemen in Polen? Wil jij graag op reis met een leuke en gezellig club mensen? Meld je dan nu aan! Tijdens deze reis zullen we verschillende leuke activiteiten ondernemen en de mooie stad Krakau verkennen.

De kosten hiervoor zijn slechts €180,- voor leden en €220,- voor niet-leden. Wees er snel bij, want het aantal plaatsen is beperkt. Vol = Vol!

The announcement drink took place a few weeks ago. In case you have missed it: we will go to Krakow this year! We will visit the Polish city between the 23rd and 29th of April. It will be a fantastic trip that will be a combination of lots of activities and drinks. The exact program will be announced as soon as possible.

Have you always wanted to go to Poland? Would you like to travel with a awesome band of people? Sign up then! During this trip we will participate in nice events and we will discover the beautiful city of Krakow.

The costs will be €180,- for members and €220,- for non-members. Please sign up fast, because there are limited spots available!