Kennismaking CGI

Datum en tijd
22 jun. 2021 18:00 - 21:00
CGI Groningen, Eemsgolaan 1, 9727 DW

Het komende jaar gaan studievereniging RealTime en CGI zich gezamenlijk inzetten om studenten aan de Hanze hogeschool voor te bereiden op het werkveld.

Tijdens deze kennismaking kan je meer te weten komen over CGI op een informele manier. We ontvangen je graag op ons kantoor in Groningen voor 3 kleine activiteiten in een kleine groep.

Over CGI: Het werk van CGI is niet altijd direct zichtbaar, toch werken we aan projecten die invloed hebben op miljoenen mensen. Verbeteringen aan het spoor, besturingssystemen van satellieten, snellere afhandeling van zeecontainers en het technisch beheer van zorginstellingen. Impact voor iedereen dus. En daar zijn we trots op. IT raakt alles. CGI is misschien soms onzichtbaar, maar altijd aanwezig.

Meer vertellen we je graag zelf!

Wat gaan we doen?

De kennismaking zal plaats vinden in groepen van 6 studenten. Deze groepen worden bij ontvangst verdeelt in groepjes van 2. Die gezamenlijk drie activiteiten gaan doorlopen:

- HackerEscape: https://www.cginederland.nl/nl/hacker_escape

o Een digitale escaperoom

o Lukt het jou de hacker op te sporen en de valstrikken die hij heeft uitgezet te ontwijken? Nederland kan jouw hulp gebruiken!

- Bedrijfspresentatie

o Wat doet CGI allemaal in een kort verhaal - Speed dates

o Leer onze collega’s kennen in korte speed dates

Hoe zit dat met de coronamaatregelen?

Tijdens de kennismaking worden alle geldende coronavoorschriften gevolgd. Let dus goed op je onderlinge afstand van 1.5 meter en neem je mondkapje mee. En natuurlijk, als je klachten hebt kom dan niet! We maken graag een andere keer alsnog kennis!

Gezien de huidige coronaregels kunnen er helaas maar maximaal 9 leden meedoen.

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien