Ledenweekend

Datum en tijd
15 jul. 2019 15:00 - 17 jul. 2019 10:00
Bartelerweg 5, 7482 MA Haaksbergen

Heb jij zin in een heel weekend lekker chillen met zijn allen? Wil je spelletjes spelen, hier en daar wat actiefs doen en verder helemaal verzorgd worden qua eten en drinken? Ga dan met ons mee!

In plaats van een buitenlandse reis dit jaar gaan we naar Haaksbergen gelegen in Overijssel. Vanaf 15 Juli tot 17 juli regelen wij een volledig verzorgde halve midweek zodat je zelf bijna niks mee hoeft te nemen! “Bijna niks” Wat is dat nou weer voor uitspraak?? Nou, het enige wat we willen dat jij meeneemt, los van kledij, slaapspullen en een goed humeur, zijn een paar (bord)spelletjes die jij leuk vind om te doen!

Dat valt mee toch? Alles wordt verder verzorgt en we vragen maar €50.- Euro! Meld je dus snel aan want vol=vol! Heb je nog vragen? Stuur dan een mail naar ledenweekend@sv-realtime.nl

Verder zal er nog een enquête komen voor de broodnodige informatie en zoeken we naar chauffeurs met auto!

Deelnemers

Je moet ingelogd zijn om alle deelnemers te zien