Educatief
Bestuur 2016 - 2017
4 jul. 2017 16:00 - 20:00
Zernikelaan 17A

Meet the partners of RealTime!

After RealTime's partner day it is time to eat! Come join the board and the partner companies at our barbecue on the 4th of July. The location will be Zernikelaan 17A (near the P-building, next to the Zernikeplein bus stop). Non-members will pay €7,50 and members will pay €5.

Are you still looking for a good internship or are you interested in a side job? Then the partner barbecue is your place to be! This is your chance to meet different and cool IT companies from the region and to have a nice chat and dinner with your fellow students and others.

TL;DR:
4th of July 2017
Zernikelaan 17A (P-building)

Ontmoet de partners van RealTime!

Na de partnerdag van RealTime is het tijd om te eten! Kom langs het bestuur en onze partners tijdens de barbecue op 4 juli. De barbecue zal plaatsvinden te Zernikelaan 17A (P-gebouw, naast bushalte Zernikeplein). Niet-leden betalen €7,50 en leden betalen €5.

Ben je nog op zoek naar een goede stage of leerzame bijbaan? Dan is de partnerbarbecue dé plek om te zijn! Dit is je kans om verschillende (en) toffe bedrijven uit Stad & Ommeland te ontdekken en om een gezellige middag met je studiegenoten en anderen te hebben.

TL;DR:
4 juli 2017