Word commissielid!

Als commissielid leer je niet alleen nieuwe mensen en vrienden voor het leven kennen, maar doe je ook vaardigheden en soft skills op die het werkveld onmisbaar vinden! Je hebt niet alleen een enorm toffe tijd, maar je organiseert ook geweldige evenementen en je zet de leukste dingen op voor je medestudenten en het Instituut. Ook mag je als actief lid mee naar de actieve leden LAN-party's, naar de actieve ledendag en krijg je aan het einde van het commissiejaar een certificaat.

Activiteitencommissie
Als lid van de activiteitencommissie zorg jij ervoor dat vriendschappen ontstaan en misschien – dankzij een potje Mens-erger-je-niet tijdens een offline gamenight – juist kapotgaan. Enfin, de activiteitencommissie organiseert elke maand een gezelligheidsactiviteit zoals poolen, bowlen, boogschieten, pretparkbezoek(en) en veel meer!

Almanakcommissie
Twee jaar geleden is voor het eerst in ruim een decennium een RealTime-almanak uitgebracht. Dit is afgelopen jaar ook gebeurd en jij kunt ervoor zorgen dat dit komend jaar wordt voortgezet! De almanakcommissie gaat bezig met het ontwikkelen van een te gekke almanak, hier kan jij aan mee helpen door lid te worden van de commissie!

Binnenlandsereiscommissie
De binnenlandsereiscommissie organiseert een binnenlandse studiereis, zo is de eerste reis naar Den Haag geweest en daar hebben we veel interessante bedrijven bezocht. Lijkt het jou leuk om een binnenlandse reis te organiseren? Dan is deze commissie echt iets voor jou!

Buitenlandsereiscommissie
Gaat jouw talenkennis verder dan Hello World? Dan is de buitenlandse reiscommissie misschien wat voor jou! Samen met je commissiegenoten organiseer jij de buitenlandse reis van RealTime. Afgelopen jaren zijn we naar topsteden zoals Krakau, Dresden en Praag geweest. Waar ga jij ons brengen in de meivakantie?

Introductiecommissie
Een legendarisch introductiekamp organiseren? Dan moet je lid worden van onze introductiecommissie! Samen met je commissiegenoten bereid jij het introductiekamp voor de eerstejaars studenten voor. Je raakt bij alle facetten van de organisatie betrokken. Mocht je een organisatiebeest zijn of juist de kneepjes van het organisatievak beter willen leren kennen, dan zit je bij deze commissie hartstikke goed.

LAN-commissie
Time to get your game on! De LAN-commissie organiseert jaarlijks een aantal LAN-party’s, zoals leden-LAN's en de Welcoming LAN! Als commissielid ga je de LAN's faciliteren door onder andere locaties te vinden, toernooien op te zetten en nog veel meer!

Ledenweekendcommissie
De ledenweekend commissie is een gloednieuwe commissie! Na vorig jaar een geslaagde pilot te hebben is dit jaar besloten er een standaard commissie van te maken. Je organiseert samen met een aantal anderen een leuk weekend (of halve midweek) weg met ongeveer 20 a 30 leden. Hierbij gaat het niet om de studie, al mag dat wel altijd natuurlijk, maar om een gezellige sfeer en 'de-loaden' na een jaar lang hard studeren.

Promotiecommissie
Word jij blij als je gelikte posters en reclamefilmpjes ziet? Word dan lid van de promotiecommissie! De promotiecommissie is de commissie die verantwoordelijk is voor het maken van promotiemateriaal zoals posters, trailers, foto's en aftermovies. Binnen de commissie kan je terecht als redacteur, grafisch ontwerper, fotograaf, cinematograaf en nog veel meer. Jouw werk komt terug op zowel fysiek promotiemateriaal als op de website en onze social media!

Studiecommissie
Laat ons de wereld in virtual reality zien en word lid van de studiecommissie! De studiecommissie organiseert studiegerelateerde activiteiten zoals workshops en lezingen. Zo hebben we een workshop over Python en Web Development gehad en zijn er in september lezingen over ICT bij de politie en machine learning! De workshops en lezingen geven zowel verbreding als verdieping binnen HBO-ICT door de diverse onderwerpen die aan bod komen.

Lanparty.JPG
LAN-party!

DSC02433.JPG
Commissiebekendmakingsborrel!

DSC08166.JPG
Bij een commissie hoort natuurlijk een commissiefoto!

DSC_0031.JPG
Er is natuurlijk ook tijd voor een biertje!