Kerstdiner

Bestuur 2022 - 2023
21 dec. 2022 18:30 - 21:00
Taste and Flavour, Reitdiephaven 161, 9746 RC Groningen

Het einde van het jaar is weer in zicht. Dat betekent ook dat het voor RealTime weer tijd is om de weer kerstactiviteiten te gaan doen! De afgelopen twee jaar hebben we dit niet kunnen doen, maar gelukkig kunnen we nu weer van start! In de eerste week hebben we de ALV, dan dit geweldige kerstdinner en donderdag als afsluiting een borrel met pubquiz.

Deze keer gaan we na het succes van de vorige keren weer eten bij Taste and Flavour. Voor wie het restaurant nog niet kent, Taste and Flavour is een wereldrestaurant met keuze genoeg voor iedereen. Er is sushi, teppanyaki, grill, een uitgebreide salade bar, wok, pizza en veel meer. Ook is het drinken onbeperkt gratis (inclusief bier!).

Zoals gewoonlijk genieten onze leden van flinke kortingen. Leden betalen namelijk maar €20! Als je geen lid bent, betaal je €40 om mee te eten. Ben je nog geen lid, maar wil je wel gebruik maken van de vele kortingen op onze activiteiten? Word dan lid via deze link!

TL;DR
Kerstdiner
Woensdag 21 december 18:30-21:00
Restaurant Taste and Flavour
Taste and Flavour, Reitdiephaven 161, 9746 RC Groningen
€20 voor leden, €40 voor niet-leden

Kerstkleding sterk aangeraden, in pak mag natuurlijk ook!