Voorzitter gezocht!

Als voorzitter is het van belang dat je weet wie in jouw bestuur zit. Het is jouw taak om ervoor te zorgen dat iedereen zijn/haar functie uit kan oefenen en onderlinge conflicten worden opgelost.

Je bent voor veel mensen het eerste aanspreekpunt en het gezicht van de vereniging. Je zit niet alleen vergaderingen voor, je zorgt ervoor dat er dingen zijn om het over te hebben. Als alles goed loopt in de vereniging kan jouw takenlijst erg klein zijn, maar dit is vaak niet het geval. Als er 'geen taken zijn', zorg jij ervoor dat er taken komen en iedereen bezig kan blijven. Jij zorgt ervoor dat de vereniging op de goede rit blijft, dit betekend dat je soms lastige keuzes moet maken.

Jij kan ervoor zorgen dat de vereniging stappen in de goede richting maakt. Daarnaast ontwikkel je jezelf op het gebied van leiderschap, communicatie en management. Je leert keuzes te maken voor de vereniging en dat je hierbij niet jezelf voorop kan zetten.

Mocht je vragen hebben over het voorzitterschap of meer informatie willen, neem dan vooral contact op met onze huidige voorzitter, Youri van de Geer, via voorzitter@sv-realtime.nl.

Solliciteer nu door je CV en motivatie te sturen naar soco@sv-realtime.nl! Solliciteren kan tot en met 20 mei.