Penningmeester gezocht!

Als penningmeester ben je verantwoordelijk voor de financiën van de vereniging. Dit kunnen verschillende dingen zijn zoals het betalen van activiteiten, maandelijkse betalingen en nog veel meer. Waaraan je dit geld gaat uitgeven ga je samen met je bestuur bepalen, hieruit komt dan een financieel beleidsplan wat jullie financiële houvast is voor het bestuursjaar. Daarnaast controleert de kascommissie jouw boekhouding zodat dit kloppend is.

Dus ben jij:

• Goed met geld
  • Verantwoordelijk
  • Goed in samenwerken
  • Nauwkeurig

En wil jij graag:

• Je netwerk uitbreiden
  • Veel ervaring op doen
  • Leuke dingen organiseren voor de vereniging

Solliciteer dan snel door je CV en motivatiebrief naar soco@sv-realtime.nl te sturen! Solliciteren kan t/m 20 mei.

Mocht je vragen hebben over het penningmeesterschap of meer informatie willen, neem dan vooral contact op met onze huidige penningmeester, Edwin Brouwer, via penningmeester@sv-realtime.nl.