Activiteiten in de coronatijd

Beste leden,

Sinds de uitbraak van het virus is er binnen de vereniging veel veranderd. Activiteiten kunnen niet meer doorgaan hoe het gepland was en er zijn op het moment veel minder contactmomenten. Hier willen wij wat aan doen. Daarom vinden er vanaf vandaag een aantal veranderingen plaats. Elke week is er een activiteit. De ene week is er een filmavond, de andere week is er een game-avond. De specifieke dagen dat dit plaats vindt kan je dan vinden op onze site, dit zal per week veranderen zodat alle leden de kans krijgen om hieraan mee te doen. Ook zijn we aan het zoeken naar de mogelijkheden voor onze activiteitencommissie en studiecommissie. Denk dan aan mogelijkheden omtrent het organiseren van lezingen en activiteiten anders dan de game- en filmavond. Ook is er na zo’n activiteit ruimte om rustig bij te praten. Dit kan met een borrel, maar dat kan ook zonder.

Daarnaast willen wij het kantoor weer openstellen. Vanaf 14 april zullen wij dagelijks ons bevinden in ‘het kantoor’ (D2.25) in de RealTime Discord van ongeveer 10.00 tot 13.00 uur. Deze Discord zal de komende tijd het centrale ontmoetingspunt zijn voor iedereen binnen de vereniging, zorg er dus voor dat je deze ook toevoegt

Samen hopen wij toch nog iets te maken van de situatie op deze manier, maar we zijn altijd opzoek naar goede ideeën! Heb jij een goed idee om van deze ‘beperking’ een kans te maken? Stuur dan vooral een mail naar bestuur@sv-realtime.nl of vul de ideeënbus in!

Liefs,

Het bestuur '19 - '20