RDW Lego Self Driving Challenge

Bestuur 2023 - 2024
6 mrt. 2024 16:30 - 21:00
RDW ICT Kantoor, Rozenburglaan 5, 9726 Groningen

De RDW organiseert al een aantal jaar de Self Driving Challenge. Hierbij nemen twee teams het tegen elkaar op om de beste zelfrijdende kart te programmeren.
Met RDW gaat RealTime de Lego Self Driving Challange doen, waar we met verschillende teams lego auto's gaan programmeren om een zo snel mogelijke tijd te behalen op de racebaan.

Neem jij het op tegen de teams van Cover, ASCI en/of andere teams van RealTime? Meld je dan snel aan! Elk team bestaat uit 3 tot 5 personen. Als je bij een specifiek iemand in het team wilt, geef dit dan aan bij het aanmelden en dan proberen wij daar zoveel mogelijk rekening mee te houden. Let op! Zij moeten zelf ook aangemeld zijn.

De Self Driving Challenge: LEGO edition vindt plaats op woensdag 6 maart 2024 van 16:30 tot 21:00 uur. De deelnemers worden voorzien van eten en drankjes! :) Deze activiteit is alleen voor onze leden. Ben je nog geen lid, maar wil je wel graag meedoen? Klik hier om lid te worden van onze studievereniging!

TL;DR
RDW Self Driving Challenge: LEGO edition