Secretaris gezocht!

Het takenpakket van de secretaris is heel breed. Je bent bezig met het bijhouden van het ledenbestand. Dit houdt in dat je nieuwe leden inschrijft en, wanneer leden dat aanvragen, leden uitschrijft. Ook ben je verantwoordelijk voor het up-to-date houden van de website, het plaatsen van nieuwsberichten en het online zetten van de evenementen. Als secretaris ben je goed in orde houden, ben je taalvaardig en heb je een professionele houding. Verder ben je verantwoordelijk voor het mailcontact, het versturen van de nieuwsbrieven en het notuleren van vergaderingen. Tot slot ben je verantwoordelijk voor het bijhouden van de RealTime agenda.

Dus ben jij:

• professioneel gericht
  • ordelijk
  • taalvaardig
  • open naar anderen

En houd jij ervan om:

• nieuwe contacten op te doen
  • een leuke sociale kring te hebben
  • veel te kunnen betekenen voor de vereniging

Solliciteer dan snel door je CV en motivatiebrief naar soco@sv-realtime.nl te sturen! Solliciteren kan t/m 4 mei.

Mocht je vragen hebben over het secretarisschap of meer informatie willen, neem dan vooral contact op met onze huidige secretaris, Martine Dambrink, via secretaris@sv-realtime.nl.