Extern coördinator gezocht!

Als extern coördinator ben jij verantwoordelijk voor de meeste zaken met partijen van buiten Hanze. Dat wil zeggen dat al het contact met bedrijven en particulieren via jou gaat. Je werkt nauw samen met onze 'partners', bedrijven waar wij activiteiten mee organiseren en vaak input aanvragen. Je werkt niet alleen met ze samen, jij bepaalt wie die partners zijn. Het tekenen van contracten, het organiseren van vacatures en stages en het opvangen van kansen van buitenaf is geheel jouw verantwoordelijkheid.

Je gaat vaak met mensen in gesprek en jij moet kunnen vertellen hoe de vereniging in elkaar steekt en waar bedrijven het best bij aan kan sluiten. Hoe bereik je het doel van de vereniging en het doel van het bedrijf? Dit is vaak met creatieve oplossingen.

Dit is niet alleen goed voor je netwerk. Je leert snel en effectief plannen, je houdt veel overzichten bij en je wordt snel goed in communiceren en probleemoplossen. Als extern werk je doelgericht en zie je snel wat je voor elkaar kan betekenen. Dit betekend dat je snel de (in)competenties en de kansen ziet.

Solliciteer snel door je CV en motivatiebrief naar soco@sv-realtime.nl te sturen! Solliciteren kan tot en met 20 mei.

Mocht je vragen hebben over het extern coördinatorschap of meer informatie willen, neem dan vooral contact op met onze extern coördinator, Youri van de Geer, via extern@sv-realtime.nl.