Intern coördinator gezocht!

Als intern coördinator zorg je voor je leden. Jij helpt de commissies door het jaar heen met hun doen en laten.

Aan het begin van het jaar ben je bezig met het stimuleren van je leden om mee te helpen in commissies. Later in het jaar begeleid je de commissies in hun taken en help je ze waar nodig is. Ook blijf je het hele jaar door de commissies stimuleren om hun taken uit te voeren. Daarnaast organiseer je dingen zoals een commissie competitie en een actieve ledendag.

Vind je het leuk om een beetje met alle commissies bezig te zijn? Vind je het leuk om mensen te stimuleren en te begeleiden?

Solliciteer nu door je CV en motivatie te sturen naar soco@sv-realtime.nl! Solliciteren kan t/m 20 mei.

Mocht je vragen hebben over het intern coördinatorschap of meer informatie willen, neem dan vooral contact op met onze huidige intern coördinator, Corien van Slochteren, via intern@sv-realtime.nl.