SV RealTime zoekt nieuw bestuur!

Ben jij die vaardige student die iets wil doen naast het studeren? Word dan bestuur bij de beste studievereniging voor HBO-ICT aan de Hanzehogeschool Groningen!

Studievereniging RealTime zorgt al 17 jaar voor verdieping en verbreding van de studie. Door workshops, lezing en bedrijfsbezoeken te organiseren brengen we studenten en het bedrijfsleven dichter bijelkaar. Ook voor de broodnodige ontspanning kunnen studenten terecht bij onze maandelijkse activiteiten en borrels. Lijkt het jou leuk om midden tussen bedrijven en studenten te staan, en mee te helpen met het verbeteren van jezelf, de vereniging en misschien wel de studie? Zorg dan dat je op tijd solliciteert.

Solliciteer voor 2 juni 2017 18:00 uur door je CV en motivatie op te sturen naar soco@sv-realtime.nl