Voorzitter gezocht!

Word jij de nieuwe Voorzitter van S.V. RealTime?

Hallo! Mijn naam is Isaac het Lam, 19 jaar en ik ben tweedejaars Software Engineering student. Dit jaar heb ik de eer om mezelf voorzitter te mogen noemen van onze mooie vereniging.

Wat doet een voorzitter?

Voorzitterschap is de minst duidelijk uit te leggen functie binnen een bestuur. Je hebt namelijk geen specifieke dagtaken. Als voorzitter ben je het gezicht van de vereniging. Je bent op de hoogte van alles wat er binnen de verenigingen speelt en draagt daar de verantwoordelijkheid voor. Je zorgt ervoor dat jouw bestuursleden hun werk goed kunnen doen en goed doen.

Naast het leiden van je bestuur, leid je ook alle vergaderingen. Waaronder een wekelijkse bestuursvergadering en de algemene ledenvergaderingen. Het is dus belangrijk dat je ervoor zorgt dat mensen naar je luisteren en iedereen aan het woord komt.

Kortom, als voorzitter hou je van verantwoordelijkheid, weet je je in elke situatie wegwijs en ben je niet bang om keuzes te maken. Twijfel je nog over je sollicitatie en heb je nog vragen? Kom dan vooral langs op ons kantoor in D2.25 en ik vertel je graag meer over mijn functie.

Denk jij dat je het in je hebt? Stuur dan nu je CV + Motivatiebrief naar soco@sv-realtime.nl.

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen