Buitenlandse reis

Reiscommissie
28 apr. 2018 22:00 - 5 mei 2018 14:00
Praag

Ah, onze buitenlandse reis komt er weer aan! Dit jaar gaan we naar Praag! Heb jij net als wij zin om toffe bedrijven te bezoeken, om de cultuur van Praag te ervaren en vooral heel veel gezelligheid met elkaar? Meld je dan snel aan want er is maar een beperkt aantal plekken beschikbaar! Het exacte programma is nog niet bekend want daar is de commissie nog druk mee bezig maar daar zal je binnenkort ook meer over horen.

De prijs voor leden en donateurs is €180,- en voor niet-leden €210,-.

Let op! Je zal na je inschrijving een mail met een Google form ontvangen. Hierin vragen we je om wat belangrijke gegevens. Je inschrijving is pas definitief als je dit formulier hebt ingevuld.

P.s. Is de inschrijving al vol en was je te laat? Niet getreurd! Je kan je nog aanmelden. Je komt dan op de wachtlijst. Als er dan een plekje vrij komt heb je misschien alsnog geluk!