AFGELAST: RDW Self Driving Challenge: Lego editie

Bestuur 2019 - 2020
30 sep. 2020 17:00 - 21:30
Rozenburglaan 5, 9727 DL Groningen & online

Samen met een groep van 3 tot 7 personen ga jij de Self Driving Challenge aan! Codeer samen met je team een zelfrijdende lego auto. De RDW is druk bezig met hun Self Driving Challenge met allerlei ICT Studenten in Groningen, leer daar hier meer over.

Je kan je al samen aanmelden, maar je kan ook ervoor kiezen om in een groep te worden geplaatst door ons. Ook de studieverenigingen ASCI (studievereniging van Informatiekunde aan de RUG) en Cover (studievereniging van Artificial Intelligence and Computing Science aan de RUG) doen mee aan deze challenge, dus je kan tegen ze strijden of met ze samenwerken!

Van elk groepje is 1 iemand er fysiek bij, de rest van het groepje is online. Zo kunnen we allemaal een leuk evenement houden op 1,5 meter! Wil jij heel graag wel/niet er fysiek bij zijn? Geef dat dan vooral aan bij in het opmerkingenveld bij je aanmelding.

Vergeet ook niet je ID-kaart of andere identificatie, anders kom je niet door de voordeur!

TL;DR
RDW Self Driving Challenge: Lego editie
Woensdag 30 september 2020
17.00 - 21.30 uur